Ana Sayfa > telefon sohbet > Kız cep telefon numaraları

Kız cep telefon numaraları

Cep telefonu kullanmak hayatımızın en önemli durumlarından biri olmuştur. İletişim kolaylığı sağlamasıyla, her insanın severek kullandığı cep telefonlarını elimizden bırakamıyoruz. Alışkanlık haline gelen bu makine Martin Cooper tarafından 1973 yılında icat edilmiştir. Kendisi Motorola şirketinde mühendis olarak çalışırken bulmuş olduğu cep telefonlarını, günümüzde her insan kullanmaktadır. Özellikle Türkiye’de aşırı derecede kullanılmakta olduğunu söyleyebilirim.


kız sohbet numaralarıCep telefonlarının yayılması sonucunda insanların birbirleriyle iletişim sağlamaları kolaylaşmıştır. Sadece haberleşme aracı olmaktan çıkan bu makinaların daha güzel işlevler gördüğünü düşünüyorum. Eski yıllarda beğendiğimiz kızlarla konuşabilmek için mektup gönderir, arkadaşlarımızla haber yollama ihtiyacı duyardık. Ancak cep telefonlarıyla beraber kızlarla sohbet çok kolaylaşmıştır.


Erkeklerin kendilerini ifade edebilmeleri açısından beğenmiş olduğu kızların cep telefonu numarasını bilmesi gerekmektedir. Numaranın bilinmesi sonucunda istenilen duyguların yaşanması cep telefonları sayesinde kolaylaşmıştır. Kızların cep telefonunu öğrenerek yaşayacağınız duyguların neler olduğunu benden daha iyi bildiğinizi düşünüyorum. Çünkü günümüzde karşı cinse karşı olan ihtiyaçlarımızın giderilmesi açısından, bu numaralara sahip olmamız gerekmektedir.


Her kızın mutlaka bir cep telefonu vardır. İstediğiniz güzel bir kıza ulaşmak ve onu aramak için yakın dostlarınızdan yardım almalısınız. Böylelikle hayallerinizi süsleyen kızların cep telefonlarına ulaşabilmeniz mümkün olacaktır. Kesinlikle tanımadığınız bir kız cep telefonu istemek gibi yanlış bir yola girmeyin. Kızlar tanımadıkları bir insana cep telefon numarasını vermeyecek ve size olumsuz tepki gösterecektir.


İstediğiniz kızın cep telefonuna ulaştığınızı ve saatlerce dilediğiniz gibi konuştuğunuzu düşünüyorum. Çok güzel sohbetler geçirmekta olmanız sizi mutlu edecektir. Ancak bilim adamlarının araştırmalarına göre, telefonda sohbet etmenin sakıncaları olduğunu unutmayınız. Normal telefonların verdiği rahatsızlıklardan daha fazla etkiye sahip olan cep telefonlarında çok fazla konuşmamaya çalışmalısınız. Sağlığınız için cep telefonuyla aşırı sohbet etmemenizde yarar olacaktır.


Günümüzde cep telefonlarının gelişmiş özellikler taşıması ile kızların cep telefonlarını alan kişiler sevdikleri insanlarla konuşmaları açısında kulaklık kulanmaları gerekiyor. Son teknoloji ürünlerinden biri olan HTC Sensation XE ile özel geliştirilmiş beats kulaklıklar en iyi ses kalitesinden yararlanabiliyorsunuz. Karşılıklı konuşurken, müzik dinlerken size daha az zarar verebilecek böyle modelleri kullanmanızı tavsiye ederim.


Sonuç olarak cep telefonları günümüz içerisinde en gereken cihazlardır. Bu cihazları daha güzel hale getiren varlıklar da kızların olduğunu söyleyebilirim. Bilgi teknolojileri çağını yaşıyor olsak bile, kızlara karşı olan duygularımızdan vazgeçemeyiz. Kızların cep telefon numaralarını öğrenerek hayatınıza renk katacağınıza inanıyorum. Hemen en sevdiğiniz kız arkadaşınızı arayarak saatlerce telefonda sohbet etme keyfine erişin. Lütfen kulaklık kullanmayı da ihmal etmeyin.

  1. emrah
    Haziran 1, 2013, 4:52 pm

    merhabalar ben istanbul b.çekmeceden emrah 28 yaşındayım boy 1.78 kilo70 dul bekar bayanların aramasını bekliyorum çocukluda olabilir lütfen ciddi olanlar arasın

  2. Yaşar
    Haziran 22, 2013, 3:00 am

    Adım yaşar kocaeli durust ileriye dönuk bayanla arkadaş olmak istiyom kocaeli tercihimdir.

  3. Büsra
    Temmuz 3, 2013, 3:18 pm

    Selam ben büsra cekici erkeklerle tanismak isterim…

    • Ağustos 2, 2013, 7:30 pm

      ara beni

    • furkan
      Ağustos 11, 2013, 11:29 pm

      slm busra tel nonu verirmisin tanisalm yakisikliyimdir ;-)

    • ahmet
      Ağustos 12, 2013, 12:08 pm

      seninle güzel bir Telefonda sohbet e ne dersin

    • Kenan
      Ağustos 22, 2013, 1:46 pm

      Güze kızlarla ve sexsi kızlarla tanışmak istıyorum

    • serhat
      Ağustos 31, 2013, 6:19 am

      ara esra

    • OZAN
      Eylül 3, 2013, 5:14 pm

      selam büşra beklerim :

    • xhem
      Eylül 11, 2013, 7:44 am

      olur tabii

      Büsra :
      Selam ben büsra cekici erkeklerle tanismak isterim…

      Büsra :
      Selam ben büsra cekici erkeklerle tanismak isterim…

      Büsra :
      Selam ben büsra cekici erkeklerle tanismak isterim…

      • Ekim 25, 2013, 1:15 pm

        numaranı bana gönder yada fesbukda mehmet çevirme yaz ekle beni tanışaım ankaradan

      • Mustafa
        Ekim 26, 2013, 8:27 pm

        Bana msj at ben seni ararim tanisalim.

    • cevdet
      Eylül 17, 2013, 8:19 am

      mrb tatlım bn cevdet tlfn numaram faceden görüşmek istersen ara facebook profilimide söylerim tatlım

    • cilgin
      Eylül 19, 2013, 1:47 pm

      Busra numaram bi sms atarsin tanisalim.

    • Eylül 24, 2013, 11:33 am

      bnmle tanış lütfen büşraa

    • ALPER
      Ekim 5, 2013, 4:46 pm

      slm ben alper tel numaram tatlı ve guzel sohbet ıcın taNISABILIRIZ KISMET BELKIDE OLUR DAHA GUZEL GUNLER ICIN

    • Ekim 5, 2013, 7:38 pm

      mesajını bklyrum

    • Ekim 13, 2013, 4:49 pm

      slm nbr büşra nerden

    • Mustafa
      Ekim 26, 2013, 8:22 pm

      Ben mustafa tanisalim numaram

    • Aralık 18, 2013, 7:29 pm

      ben berkan busra hanım tanısmak ıster ısen tanısalım nıyetın yok ise boş koy

    • Aralık 23, 2013, 2:50 pm

      slm büşra senle tanışalımı

    • sabri
      Aralık 30, 2013, 2:58 pm

      tanışalım o zaman

      • sabri
        Aralık 30, 2013, 3:00 pm

        ara sıcak sıcak konuşalım

    • murat
      Ocak 7, 2014, 11:49 pm

      slm arrarsanız sizinle tanışabilirim adım murat

    • murat
      Ocak 7, 2014, 11:52 pm

      büşracım ararsan sevinirim adım murat

    • adem
      Ocak 25, 2014, 8:51 am

      büşra tanısalım canım ben adem ist.

    • Selahattin
      Mart 3, 2014, 11:51 pm

      Slm büşra benimle tanışmak istermisin eğer cevabın evetse telini bekliyorum

  4. alev
    Ağustos 30, 2013, 12:49 pm

    cok ateşlıyım

    • Ocak 31, 2014, 3:03 pm

      mrb alve hanım tanışalım çğr v msj ların bekliyorum

  5. sinem
    Eylül 1, 2013, 11:09 am

    kaşar numarasıdır arayın :)

  6. OZAN
    Eylül 3, 2013, 5:15 pm

    Güzel Kızlar İzmirin Yakışıklı Çocugu Sizi Bekliyor

  7. tolga
    Eylül 9, 2013, 8:17 pm

    ben tolga büşra

  8. tarık
    Eylül 28, 2013, 9:39 am

    slm ben tarık istanbuldan istanbul cevresinden real görüşe bileceğim ve istanbul dışından sanal ve telde sexs sohbeti yapmak isteyen bayanlar her türlü her şekilde zevkin doruklarına ulaşmak istiyorsanız bir cağrı bırakmanız yeterli her türlü hizmetinizdeyim yaş farkı yoktur saygılarımla sex se dail her şeyi benden öğrene bilirsiniz msj ve cağrılarınızı bekliyorum

  9. murat
    Ekim 6, 2013, 1:50 pm

    slm bn murat 20 yaşındyım bütün kızlrın msj atmsını bekliyorum istanbul cevresi lütfen özelikle dürüst kızlar

  10. fişmen
    Ekim 8, 2013, 7:24 am

    mrhb ateşli bayanlar benimle zevkin doruklarına cıkmak isterseniz arayın beni ataşinizi söndüreyim.bekliyorum

  11. Adnan
    Ekim 18, 2013, 10:18 pm

    Bayan arkadaş ariyorum

  12. Ekim 23, 2013, 2:30 pm

    yokmu kendıne guvenın bır bayan adana dan dost hayatı yasayalım beklıyorum .

  13. Ebruli_BÜYÜKÇEKMECELİ
    Ekim 26, 2013, 8:28 pm

    Sadece dertlerini paylaşmak isteyenler arasın , Büyükçekmece’den Ebru 0888 288 62 63

  14. Serap Ateş
    Kasım 8, 2013, 3:03 pm

    arayın beni konuşalım yanıyorum Serap 00355 678 900 404

  15. İBRAHİM
    Kasım 16, 2013, 12:48 pm

    SLM BEN İBRAHİM AFYONDA YAŞIYORUM AİLEMLE KALIYORUM HİÇ EVLENMEDİM İL FARKETMEZ DÜRÜST OLSUN YETER BENİ ARAYIN TANIŞAYIM VE EVLENME TEKLİFİNDE BULUNAYIM EVLENEYİM

  16. uğur
    Aralık 1, 2013, 2:22 pm

    beni arkadaş isteyen kızlar beni arasın no

  17. Ocak 6, 2014, 6:00 am

    adım tugba 30 yasında dulum herturlu anladınız

    • kaan
      Şubat 16, 2014, 12:14 pm

      ben kaan tanışmak mümkünmü

    • Selahattin
      Mart 3, 2014, 11:55 pm

      Tuğba hanım slm tanışmak isterim sizle lütfen telinizi bekliyorum.

  18. vedat
    Ocak 14, 2014, 8:41 am

    slm bayanlar ben istanbuldan vedat yaş 27 rayıp tanışmak isterseniz her türlü muhabbete her türlü görüşmeye açığım mutlaka aryın

  19. tarık_ist
    Mart 1, 2014, 12:02 pm

    slm ben tarık istanbuldan istanbul cevresinden real görüşe bileceğim ve istanbul dışından sanal ve telde sexs sohbeti yapmak isteyen bayanlar her türlü her şekilde zevkin doruklarına ulaşmak istiyorsanız bir cağrı bırakmanız yeterli her türlü hizmetinizdeyim yaş farkı yoktur saygılarımla sex se dail her şeyi benden öğrene bilirsiniz msj ve cağrılarınızı bekliyorum.

  20. zeynep
    Nisan 2, 2014, 3:01 pm

    Durust beyler arasın 05342170250

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

